Wednesday, May 4, 2016

1.   პროექტის სახელწოდება: „ ვიეტის თეორემა „
2.   პროექტის მთავარი იდეა (თემა )1-2 წინადადებით: მოსწავლემ სრულყოფილად შეძლოს კვადრატული განტოლების ამოხსნა.
3.   პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები ისწავლიან სხვადასხვა ხერხით განტოლებების ამოხსნა.
4.   პროექტის მიზნები:ლოგიკური აზროვნების განვითარება, ზეპირი ანგარიშის უნარის გამომუშავება, კვლევა-ძიების უნარის გამომუშავება.
5.   მონაწილეთა ასაკი: მე-9 კლასი ,  საბაზისო.
6.   ვადები/ ხანგრძლივობა: 3 თვე
7.   მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეების დაინტერესება ვიეტის თეორემით, რათა გაუჩნდეთ სურვილი უფრო მაღალი ხარისხის განტოლებების ამოსახსნელად.
8.   პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:კომპიუტერი, პროექტორი, დღიურები, ფორმატი, სლაიდები.
9.   პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
1.   პრეზენტაცია: „ ვიეტის თეორემა“
2.   სლაიდ შოუ, მოსწავლეები ამოხსნიან სამივე ტიპის განტოლებებს
3.   დღიურების განხილვა
4.   დამოუკიდებელი სამუშაო
5.   საშინაო დავალება
6.   გაკვეთილის შეჯამება
10. საგანთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ვასწავლი განტოლების ამოხსნას და ტიპებად დახარისხება
11. პროექტის ხელმძღვანელი ( მასწავლებელი ): ლალი იაკობიძე
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: laliiakobidze77@gmail.com

    13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:  ლალი იაკობიძე

No comments:

Post a Comment